Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Αγάπα με, αν τολμάς !


Αγάπα με αν τολμάς !!!

Είμαι το χέρι δίπλα σου, που σηκώνει τα χέρια για προσευχή.


Είμαι η μήτρα, που σε γέννησε.

Είμαι το πρεζόνι, που του είπαν πως μαστουρωμένος μπορεί να αντέχει.

Είμαι ο μπεκρής, που πιστευει πως το μπουκάλι είναι λήθη.

Είμαι ο ζητιάνος, που παλεύει να κρατηθεί από το τίποτα που έχει για μαξιλάρι.

Είμαι το μικρό παιδί, που μπλέκεται στα πόδια σου, ενώ τρέχεις να προλάβεις το μετρό.

Είμαι η άδεια σου μέρα από αισθήσεις.

Είμαι η νύχτα, που ξερνά δηλητήριο.

Είμαι το χαμένο σου χαμόγελο.


Αγάπα με αν τολμάς

Είμαι ο φόβος ,για όσες στιγμές πόνεσες.

Η οργή ,για όσα όνειρα δολοφονηθήκαν κάτω από τρελά φορτηγά.

Είμαι ο πόνος, που ήρθε να σε βρει την ώρα της μεγάλης σου βεβαιότητας.

Είμαι η αμφιβολία του νικητή.

Η θλίψη και η ταπείνωση του ηττημένου.


Αγάπα με αν τολμάς

Δεν υπάρχουν όρια στην αγάπη..

Δεν χάνεις ποτέ..

Δεν υπάρχει τίποτα να χάσεις από όσα σου ανήκουν όταν αγαπάς.

Αγάπα με αν τολμάς..

Και δώσε μου..

Όχι σαν έμπορος φτηνών υφασμάτων..

Αλλά σαν ερημίτης που χαρίζει στο δέντρο την τελευταία του σταγόνα από νερό..

Όχι σαν σύννεφο περαστικό..

Μα σαν βροχή που ποτίζει το ξερό χώμα και γίνεται ένα με την ουσία του..

Όχι σαν φωτιά που απογυμνώνει τον αέρα.

Μα σαν φλόγα δυνατή που ζεσταίνει ακόμα και στους λασπότοπους





Αγάπα με αν τολμάς...

Με το πάθος ενός εφευρέτη.

Με τον Έρωτα ενός Αγίου.

Με την τόλμη ενός εξερευνητή.

Αγάπα με Άνθρωπε

Εγώ είμαι Εσύ..

καλυψώ διακίδη


Συνοδοιπόροι είμαστε με τον ίδιο προορισμό...

14 σχόλια:

delta είπε...

Ένα εκπληκτικό “εσωτερικό” ποίημα Καλυψώ μου. Πραγματικά εκπληκτικό!!!

Η αγάπη που καλύπτει τα πάντα στο σύμπαν και μπορεί να βρεθεί παντού αρκεί να έχουμε ανοιχτά τα μάτια μας για να τη δούμε.

Η αγάπη που είναι πολύτιμη σαν την τελευταία σταγόνα του νερού που χαρίζει ο ερημίτης στο δέντρο.

Η αγάπη που χρειάζεται την τόλμη ενός εξερευνητή, το πάθος ενός εφευρέτη, την αγνότητα ενός αγίου για να κατακτηθεί.

Η αγάπη που κρύβεται στο μικρό παιδί αλλά και στον μπεκρή και στο πρεζόνι εξίσου γιατί μέσα σε κάθε υλική μορφή εμπεριέχεται η ίδια η Αγάπη!

Θερμά συγχαρητήρια Καλυψώ μου. Είναι νομίζω το καλύτερο από τα ποιήματά σου που έχω διαβάσει.

…και καλωσόρισες στους συντάκτες μας…

~reflection~ είπε...

Ζητάς μάτια μου όσα μπορείς να προσφέρεις?..

Θα σ'αγαπήσω...
εσύ μπορείς να με αντέχεις, ως το τέλος?...
Ποιο το Τέλος?..
Δεν διαφαίνεται καν στον ορίζοντα της προσδοκίας..

Αν πέσω στην όμορφη παγίδα της υπόσχεσης και σ'αγαπήσω,
υποσχεσαι κι εσύ να με αντέχεις?...

και ξαναρωτάω
{ναι.. κλεμμενη η ερωτηση, μα πάντα επικαιρη!..}

Ζητάς μάτια μου όσα μπορείς να προσφέρεις?..

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Εγώ είμαι Εσύ..
τολμαω
εσενα να αγαπήσω,
εμένα,
εσύ εγώ είμαι...

"ψυχή καλεί ψυχή"

απέραντο ταξίδι

κι η τόλμη
απέραντη κι αυτη...


http://www.youtube.com/watch?v=BAzdYQdGxic&feature=related

καλη σου νύχτα Καλυψώ

Καλυψώ είπε...

Δημήτρη μου..

υπάρχει ένας κόσμος,
που μας περιμένει να πράξουμε,
όλα εκείνα που ποθούμε να πράξουν σε εμάς.. υπάρχει ένας κόσμος που περιμένει να τον κατανοήσουμε..και να του παραδοθούμε..το θέμα είναι να πιστέψουμε...πως ΥΠΑΡΧΕΙ...

δεν είναι μια χίμαιρα κάποιον ανόητων ρομαντικών ποιητών..

Σε ευχαριστώ για το θερμό καλωσόρισμα,και την φροντίδα σου..
Τιμή μου!!

Καλυψώ είπε...

Κάκια μου..


Ζητάς μάτια μου όσα μπορείς να προσφέρεις?..

ρωτάς...

κι εγώ σου απαντάω

ζητάω.. από έμενα πρώτα
να προσφέρω, όλα όσα φτιάχτηκα για να προσφέρω..

αυτό...

την καλημέρα μου
και τα φιλιά μου..:)

Καλυψώ είπε...

Πεταλούδα...

φίλη μου..

"τι θα πει Φως?να κοιτάς με αθόλωτο μάτι.. όλα τα σκοτάδια.."

Ετσι..λέει ο Καζαντζάκης

και αν δεν βρεις το σκοτάδι..αν δεν υπάρχεις μέσα σε αυτό.. ποτέ δεν θα δεις ένα άστρο που πέφτει.. ποτέ δεν θα νιώσουν τα βλέφαρα να σαστίζουν από την λάμψη του.. ποτέ...δεν θα αναρωτηθούν από που ερχετε τόσο Φως..

το φως ερχετε.. μέσα απο τα σκοτάδια..

φιλιά πολλά φίλη μου
σε ευχαριστώ πολύ..:)

IANIS (Giannis Doganis) είπε...

Mονο με αγαπη μπορουμε να αναγνωρισουμε την αγαπη.

Μονο το φως μπορει να μεινει στο φως.

Η αγαπη θα βρει το μονοπατι,
η αδιαφορια θα βρει μια δικαιολογια.

Ενα μπραβο και ενα ζεστο καλοσορισμα Καλυψω μου :)

delta είπε...

Γράφει ο κορυφαίος Πέρσης ποιητής Χαφίζ :

Μόνον αυτός που βιώνει την ενότητα

Ο οποίος πάντα γελάει
Στο άκουσμα της λέξης
ΔΥΟ

Μπορεί να σε κάνει να γνωρίσεις

Την Αγάπη.

Καλυψώ είπε...

Γιαννη..

ναι η αγάπη πάντα βρίσκει το μονοπάτι
ανοιχτά μάτια χρειαζετε
και ανοιχτή καρδιά..:)

σε ευχαριστώ πολύ!!!

Καλυψώ είπε...

Δημήτρη ...

ας είναι αυτό.. ευχή
η ΕΝΟΤΗΤΑ..

"να υπηρετείς όλους..να αγαπάς όλους"

(δεν θυμάμαι ποιος το πε"

η αρχή του νήματος για αυτήν.. κάπου μέσα μας..

την καλημερα μου..:)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

"Αλλά σαν ερημίτης που χαρίζει στο δέντρο την τελευταία του σταγόνα από νερό.."
γιατί δεν σου χρειάζεται..γιατί μέσα σου κυλάει ποτάμι αγάπης!!!
που θα ξεδιψάσει κι άλλους..
αν...τολμήσουν!!!
Φιλιά από καρδιας ΚΑΛΥΨΩ μου!!!!!

Menia είπε...

θέλει μαγκιά η αγάπη γαμώτι!

Καλυψώ είπε...

Πελα μου...

αυτο το ποταμι..
μοναχα να σταματησουμε λιγακι
και να ακουσουμε..την φωνη του..

φιλια γλυκα ματια μου..:)

Καλυψώ είπε...

M..

θελει..και αυτο...!!

φιλι..φιλι!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...