Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΝΑ ΖΕΙΣ....

2 σχόλια:

BΙΟΤΕΧΝΕΣ είπε...

τέχνη του Βίου δηλαδή....

delta είπε...

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου κατάλαβα σε τι δύσκολη θέση ερχόταν κάποιος όταν του επέβαλα τις επιθυμίες μου..

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά κατάλαβα ότι σε κάθε περίσταση ήμουν στο κατάλληλο μέρος και πάντα στην κατάλληλη στιγμή.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου αρνήθηκα να συνεχίσω να ζω στο παρελθόν και να ανησυχώ για το μέλλον μου. Τώρα ζω την κάθε μέρα, την κάθε στιγμή που ξέρω ότι ΟΛΑ συμβαίνουν

Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ


Ένας εκπληκτικός άνθρωπος που σκόρπισε γέλιο και χαρά σε όλο τον κόσμο. Δεν ήξερα πια φράση να ξεχωρίσω.

Μας έλειψαν τα φοβερά σου βιντεάκια Πλωτίνε

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...