Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Λαχτάρα



Έσκυψα στη φλόγα του μικρού κεριού

άφησα το χρόνο πάλι πίσω

βύθισα τη σκέψη μου στη λάμψη της

ψάχνοντας σε σένα να γυρίσω




Έγειρα γυμνός μπρος στο κατώφλι σου

μόνος, άστεγος, ερειπωμένος

χρόνια να ανοίξεις σε εκλιπαρώ

στην ανάμνησή σου μεθυσμένος





Μάτωσαν τα χέρια μου στην πόρτα σου

κι όπως αργοπέθαινε το βράδυ

άνοιξες την πόρτα και αντίκρισα

Ήλιο στο κατάφωτο σκοτάδι






Γέμισαν με δάκρυα τα μάτια μου

απ’ την απαράμιλλη ευωδιά σου

ένοιωσα σαν να ξαναγεννιόμουνα

στην απειροσύνη της ματιάς σου






Πάλεψα στ’ αλήθεια για πολλές ζωές

με λαχτάρα να ενωθώ μαζί σου

κι όταν άλλη ανάσα δεν μου έμεινε

χύθηκα πνοή μεσ’ την πνοή σου




Συνοδοιπόροι είμαστε με τον ίδιο προορισμό…

9 σχόλια:

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

"χυθηκα πνοή μεσ'την πνοή σου"
θεε μου..μια στιγμή..
μια πανάκριβη άυλη στιγμή..
για να σε φτάσω..

Δημήτρη..με άγγιξε σαν πνοή αγέρα!!
Να'σαι καλά!!
Καλημέρα!!

delta είπε...

@ ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Καλημέρα Πέλα μου

Μια φίλη σου επέμενε να γράψω ένα ποίημα "εδώ και τώρα"

Χάρηκα πολύ που σε άγγιξε

Φώτης είπε...

Καλημέρα, φίλε!

Η Π.Ε.ΣΤΙ.Κ.Λ.Ε.Θ. με εξουσιοδότησε να σου απονείμω το τιμητικό βραβείο "Χρυσή Πένα", για το ποίημα που μόλις διάβασα!...

(Σοβαρά τώρα: δεν έχω να πω πολλά πράγματα...Τρυφερό και μεστό σε νόημα, απλό και απέριττο στο ύφος, σχεδόν άψογο στη μετρική και στην ομοιοκαταληξία, γεμάτο εικόνες και έντονα συναισθήματα κι όλα αυτά σε περιορισμένο περιθώριο χρόνου έτσι;...
Είμαι περήφανος για σένα, Δημήτρη!)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Π.Ε.ΣΤΙ.Κ.Λ.Ε.Θ...something... τι'ναι τούτο μωρέ καπετάνιε;;;;χαχαχαχα!! γλωσοστραμπουλήχτηκε η γλώσσα μου για να το προφέρω..
Καλημέρες ηλιόγέννες στα παιδιά μου!!Φιλια!!!

delta είπε...

@ Fotis

Χθες το βράδυ άρχισα να γράφω και μου βγήκε με τη μία Φώτη μου.
Ευγενέστατος όπως πάντα καπετάνιε μου. Σ’ ευχαριστώ πολύ.

Τα χαιρετίσματά μου στην Π.Ε.ΣΤΙ.Κ.Λ.Ε.Θ.!!!
(Ποια είναι αυτή;;;)

delta είπε...

Άσε Πέλα μου. Υποπτεύομαι ότι είναι σαν τα βραβεία "ΠΑΠΑΡΙΩΝ". Μάλλον το κερδίσαμε το βραβείο!!!

Φώτης είπε...

Χα χα χα...

Το περίμενα πως θα σας δυσκολέψει...χα χα χα...

Λοιπόν, ας το πάρει το ποτάμι...

Η Π.Ε.ΣΤΙ.Κ.Λ.Ε.Θ. είναι η...Πανελλήνια Ένωση ΣΤΙχουργών Και Λογοτεχνών Εσωτερικής Θεματολογίας!!!...

Καλό, ε;;;...

Φιλιά!

marbeyou είπε...

"Πάλεψα στ’ αλήθεια για πολλές ζωές

με λαχτάρα να ενωθώ μαζί σου"
εαυτε μου...ψυχη μου!!
αχ αυτη η πολυποθητη ενωση ,λαχταρα πραγματικη..προσδοκια και ονειρο αιωνων..
παλη μεγαλη..
μεχρι οι δυο εαυτοι να γινουν ενας!!
καλημερα ποιητη !!

delta είπε...

@ marbeyou

Λαχτάρα αληθινή! Όταν αυτή η λαχτάρα δυναμώσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να επισκιάσει κάθε άλλη επιθυμία, ακόμη κι αυτή την πρωταρχική επιθυμία της αναπνοής, όταν δεν υπάρχει τίποτε άλλο που να ικανοποιεί την ψυχή μας, τότε πραγματοποιείται η ένωση.

Καλή σου μέρα marbeyou

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...