Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

Ο αποσυμβολισμός του Άθλου του Ηρακλή "Η Λερναία Ύδρα"


Το σημερινό άρθρο αφορά τον αποσυμβολισμό του 2ου άθλου του Ηρακλή σχετικά με την προσπάθεια της εσωτερικής μας τελείωσης.

Κοντά στη Τίρυνθα, υπήρχε ένα έλος, η Λέρνα. Εκεί ζούσε ένα φοβερό τέρας, η Λερναία Ύδρα. Τη νύχτα έβγαινε και ρήμαζε τα ζώα της περιοχής. Τη μέρα δεν επέτρεπε σε κανένα να ποτίσει τα χωράφια του. Ο Ηρακλής έπρεπε να σκοτώσει τη Λ. Ύδρα. Αυτή ήταν ένα τέρας με 9 φιδίσια κεφάλια, όπου το κεντρικό ήταν αθάνατο. Ο Ηρακλής είδε πως κόβοντας ένα κεφάλι ξεπηδούσαν δύο άλλα. Τότε, ζήτησε από τον ανιψιό του Ιόλαο που τον ακολούθησε, να καίει τον κομμένο λαιμό πριν βγουν τα δύο κεφάλια. Το τελευταίο, το αθάνατο, το έθαψε στα βάθη της γης κάτω από ένα βράχο.

Τα εννέα κεφάλια είναι ένας αριθμός που προκύπτει από το 3 Χ 3, η τριαδικότητα, σώμα, ψυχή και πνεύμα. Το ελάττωμα που κόβεται, αντί να χαθεί πολαπλασιάζεται. Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι λέει ο λαός μας. Στην ουσία χρειάζεται όχι κοπή, γιατί το στέλεχος παραμένει, αλλά κάψιμο και μάλιστα με το Ιερό Πυρ, το εσώτερο πυρ. Μόνο τότε χάνεται το ελάττωμα.. Μόνο έτσι αντιμετωπίζεται το δηλητήριο των επιθυμιών του ασυνειδήτου. Το κεντρικό κι αθάνατο κεφάλι, υποτάσσεται, ζει αλλά εξουσιάζεται από τον άνθρωπο. Ποια πάθη συμβολίζονται από την Λερναία Ύδρα; Η ματαιοδοξία, η αγάπη για δύναμη και κυριαρχία, η εξάρτηση από τα αποκτήματα και την ύλη.Τί δεν έχουμε άραγε από όλα αυτά; Πόσοι από εμάς τα συνηδητοποιούν και τα ελέγχουν; Ο Ηρακλής χρειάζεται τρία στοιχεία για να εξαγνίσει το τρισυπόστατό της ύπαρξής του: ταπεινότητα για να δει την κατάσταση αντικειμενικά, θάρρος για να αντιμετωπίσει τη κατάσταση και διάκριση για να βρει τον τρόπο να νικήσει. Ωστόσο, το τέρας του υποσυνειδήτου μπορεί να έχει τα εξής εννέα ελαττώματα:
1) ματαιοδοξία
2) άνεση στη ζωή η οποία αποτελεί τροχοπέδη για πάλη
3) συσσώρευση χρήματος
4) φοβίες
5) μίσος (η ρίζα του στην άρνηση της ένωσης, της αγάπης)
6) επιθυμία για δύναμη
7) υπερηφάνεια
8) χωριστικότητα (αντίθεση κοινωνικών θέσεων, μεταξύ εθνών, ομάδων)
9) σκληρότητα (πρόκληση πόνου στον συνάνθρωπο)
Σκεφθείτε τι δεν έχουμε από όλα αυτά! Πόσοι από εμάς δεν επιδιώκουν την άνετη ζωή, τα πλούτη με κίνδυνο την αλλοτρίωση της ψυχής μας πολλές φορές (δεν μιλάω για το ότι το κάνουμε σε βάρος του χρόνου μας για την αληθινή ζωή μας, την οικογένεια μας και την ανατροφή των παιδιών μας), φοβίες για το θάνατο και ένα σωρό άλλα, μίσος και εκδικητικότητα (σκεφτείτε το πιο απλό, πόσες φορές δεν έκανε κάποιος κάτι που θεωρήσαμε άσχημο – επικίνδυνο από πλευράς οδήγησης στην Εθνική Οδό και δεν του κορνάραμε επικριτικά, δεν χειρονομήσαμε ή δεν τον βρίσαμε τουλάχιστον με τον πιο γνωστό ελληνικό χαρακτηρισμό!), επιθυμία για εξουσία κ.ο.κ.
Το αθάνατο κεφάλι που δεν σκοτώνει ο ήρωας, αλλά το ελέγχει, είναι η γενεσιουργός δύναμη. Ο Ηρακλής πριν αναλάβει τους άθλους σκότωσε εκεί που έπρεπε να αγαπήσει. Σε αυτό τον άθλο, εισάγει φως στα σκοτάδια της ψυχής και πετυχαίνει τον εξαγνισμό και τον μετασχηματισμό.

10 σχόλια:

delta είπε...

Ο νους από μόνος του σίγουρα δεν είναι αρκετός για να εξαλείψει το ελάττωμα. Τι θα μπορούσε να είναι αυτό το Ιερόν Πυρ, το εσώτερο πυρ που αναφέρει ο ΛΑΜΔΑ;

Είναι η θαυμαστή φωτιά των αλχημιστών του μεσαίωνα

Όλοι οι αρχαίοι λαοί λάτρεψαν τον «Θεό–Μητέρα» στα κατάβαθα του Είναι μας.

Αν στο φυσικό επίπεδο έχουμε πατέρα και μητέρα στο βαθύτερο Είναι μας έχουμε επίσης τον Πατέρα μας τον «εν κρυπτώ» και την Θεϊκή μας Μητέρα ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ.
Ονομάζεται και Φιδίσιο Πυρ, Πύρινο Φίδι ή Μητέρα του Κόσμου.

Η Κουνταλίνι είναι μια ψυχο - πνευματική ενέργεια, η ενέργεια της συνείδησης. Κουνταλίνι σημαίνει κυριολεκτικά "Κουλουριασμένο" όπως ένα φίδι.

Η Κουνταλίνι αναφέρεται στην απέραντη δυνατότητα της ψυχικής ενέργειας που κρύβουμε μέσα μας. Ίσως καλύτερα η Κουνταλίνι θα μπορούσε να περιγραφεί ως μια μεγάλη δεξαμενή δημιουργικής ενέργειας και συμβολίζεται κανονικά ως φίδι που κουλουριάζεται σε τρεισήμισι φορές, με την ουρά του στο στόμα του, και βρίσκεται σπειροειδώς τυλιγμένο γύρω από τον κεντρικό άξονα (ιερό οστό ή ιερό κόκαλο ) στη βάση της σπονδυλικής στήλης. Η δύναμη της Κουνταλίνι είναι τεράστια.

Η Κουνταλίνι έχει περιγραφεί ως υγρή φωτιά και υγρό φως.

Το ξύπνημα της Κουνταλίνι είναι μια πολυδιάστατη μετασχηματιστική διαδικασία, η οποία αφυπνίζει την ανώτερη συνειδητότητα που είναι σε λανθάνουσα κατάσταση μέσα σε κάθε άνθρωπο.

Το ξύπνημα της Κουνταλίνι καλύπτει ολόκληρο το φυσικό, συναισθηματικό, διανοητικό και πνευματικό φάσμα.

EL.ZIN είπε...

Καλό μεσημέρι στους φιλοσόφους της Ξάνθης!

Οι Άθλοι του Ηρακλή και η αναζήτηση της Ελευθερίας από τον γιό του Δία,
είναι ένα από τα θέματα που μας έχουν απασχολήσει πολύ.
Θα τοποθετούσαμε το ζώδιο του Καρκίνου σε αυτό τον Άθλο και την Ήρα- Μητέρα- Σελήνη κυβερνήτη του.
Ένας κάβουρας δαγκώνει το πόδι του Ηρακλή
και το παιδί γεννιέται μετά από 9 μήνες.
Δύο πλαγιαστά αντικατοπτρικά 9 είναι το σύμβολο του Καρκίνου.
Το συνδέουμε επίσης με την ανασκόπηση, ανακεφαλαίωση
και το μυστήριο της εξομολόγησης.

"στη βάση της σπονδυλικής στήλης. Η δύναμη της Κουνταλίνι είναι τεράστια.

Η Κουνταλίνι έχει περιγραφεί ως υγρή φωτιά και υγρό φως. "

Ίσως αυτό αφορά τον φοβερό Κέρβερο με τα τρία κεφάλια των γεννητικών οργάνων εξωτερικά για τον άντρα και εσωτερικά για την γυναίκα και
... την έξοδο του στο φως!


Από τις σημειώσεις ενός νεαρού φοιτητή … συνέχεια..
-Μετά?
Ρώτησα ανυπόμονα.
-Μετά έχουμε να νικήσουμε ένα άλλο τέρας που μας κατάτρωει αδηφάγα.
Είναι το παρελθόν, το προσωπικό μας παρελθόν και ο τρόπος που ασχολούμαστε και προσκολλούμαστε σ’αυτό.
Κουβαλούμε μαζοχιστικά την αυτολύπηση μας, τις μίζερες εμπειρίες μας και η Λερναία Ύδρα απλώνει τα πλοκάμια της και μας καταβροχθίζει.

Όμως είχα μια αμφιβολία και αντιπαρέθεσα ένα άλλο επιχείρημα
-Χωρίς παρελθόν, χωρίς ρίζες, τι θα είναι ο άνθρωπος? Δεν θα είναι φτερό στον άνεμο?
Η απάντηση ήρθε αμέσως.
-Κράτησε το προσωπικό σου παρελθόν σαν μια ιστορία, σαν μια ταινία που παίχτηκε και ήσουν ένας ρόλος, ένας ηθοποιός με μια καλή η κακή ερμηνεία.
Απεγκλωβίσου από το συναίσθημα της μοναδικότητας.

Μη παίρνεις τα πράγματα πολύ προσωπικά.
Όλες οι ιστορίες των ανθρώπων μοιάζουν απελπιστικά.
Κάψε τις αναμνηστικές φωτογραφίες με την βοήθεια του Ιόλαου και θα νιώσεις το στομάχι σου πολύ , πολύ καλύτερα
Η συλλογή αναμνήσεων, μας φθείρει μας γεράζει και ταυτόχρονα μας κάνει τόσο ηλίθια υπερόπτες.
Αρκετές φορές προκαλεί την ανίατη ασθένεια του καρκίνου, που συνδέεται με το ομώνυμο ζώδιο.
Παλιά , όταν είχαν την πλήρη ισχύ τους τα μυστήρια, αυτό το νόημα είχε η εξομολόγηση.
Θεράπευε το ενεργειακό σώμα του ανθρώπου.
Έκλεινε τις πληγές, τα τραύματα.
Σήμερα που η ανθρωπότητα έχει ενηλικιωθεί, πρέπει ν’αναλάβουμε την ευθύνη του εαυτού μας σαν ενήλικες πιά.
Μπορούμε να διαλέξουμε ένα σύννεφο ένα δέντρο ένα λουλούδι . ..

Να διηγηθούμε την ιστορία μας ,να νιώσουμε θεατές του δράματος και να ξεμπερδέψουμε με αυτήν.
Η πλήρης και μεθοδική ανασκόπηση της ζωής μας, θα λύσει πολλά από τα προβλήματα της υγείας, αν θέλει κάποιος να τα λυσει, γιατί αρκετές φορές αυτός είναι ενας τροπος να επιζητούμε και να επισύρουμε την προσοχή και των οίκτο των άλλων.
Πίσω από τις αρρώστιες κρύβεται μια αρρωστημένη λογική.
Πρέπει να θελήσουμε ν’αποφασίσουμε να είμαστε υγιείς!
Έχουμε μόνο μια ζωή, να ζήσουμε πάνω σ’αυτή την γη.
Η, θα την ζήσουμε μεμψίμοιρα και κλαψουρίζοντας, η, θα την ζήσουμε όρθιοι, όπως ταιριάζει σ’ένα άνθρωπο.
Σ’ένα άνθρωπο, κάθε φυλής, κάθε θρησκείας και οποιουδήποτε χρώματος.
Οπως ταιριάζει να ειναι:
όρθιος, υγιής, δυνατός, δίκαιος, ούτε δούλος, ούτε αφέντης κανενός.
Να είναι κύριος του εαυτού του.
Κάποια στιγμή πρέπει να επιλέξουμε, πως θέλουμε να ζήσουμε και,
επιλέγει κάποιος ,μόνο μια φορά, σ’αυτή την ζωή.
.

delta είπε...

Φίλε ΕΛ. ΖΕΙΝ εξαιρετικό το σχόλιο σου, θα μπορούσε να σταθεί σαν άρθρο από μόνο του και σηκώνει πολύ συζήτηση. Εγώ θα μείνω μόνο σ’ αυτό που δεν καταλαβαίνω, στην τελευταία φράση σου.
Λες : «επιλέγει κάποιος ,μόνο μια φορά, σ’αυτή την ζωή»
Ακούγεται λίγο απόλυτο.
Μα καθημερινά δεν κάνουμε τις επιλογές μας ; Και αν επιλέξουμε λάθος δεν έχουμε τη δυνατότητα να αναιρέσουμε την επιλογή μας αφού βέβαια υποστούμε τις συνέπειες ;

EL.ZIN είπε...

Καλημέρα
στους στοχαστές της Ξάνθης!

Οι Άθλοι του Ηρακλή είναι ένα μεγάλο θέμα που σίγουρα μπορεί να πει κανείς και να σχολιάσει πάρα πολλά.
Ίσως να ακούγεται λίγο απόλυτο αυτό
"επιλέγει κάποιος ,μόνο μια φορά, σ’αυτή την ζωή"
αλλά, είναι σύμφωνα με τον μύθο, στο οποίο ο Ηρακλής βρίσκεται ανάμεσα σε δύο δρόμους και κάνει την επιλογή του, για αυτόν που θα βαδίσει... με όλα του τα λάθη και την προσπάθεια.

Ο ένας είναι στενός στην αρχή και οδηγεί κάπου, ο άλλος είναι φαρδύς και δεν οδηγεί πουθενά.

Ο δρόμος της Αρετής και της Κακίας!

Αυτό συμβολίζεται με το κεφαλαίο γράμμα Υ, που χρησιμοποιούσαν και οι Πυθαγόρειοι για να τονίσουν την σημασίας του.

Το μικρό υ δείχνει την θηλυκή αρχή,την διαίσθηση,την Σελήνη, την μήτρα, την ενότητα,την χορδή, το Ζευς-Ζευγνυμι, την Ήρα, την ψυχή του κόσμου!
Το Υ το Δία, τον νου το κόσμου, την αρσενική αρχή, την διαίρεση, το διακρίνω, τον φαλλό, την λογική, τον Ήλιο,το βέλος του τόξου.

Στην Οδύσσεια είναι η 20η ραψωδία με το τίτλο:
Τα προ της μνηστηροφονίας.

Σε αυτή ο Οδυσσέας και η Πηνελόπη στο κρίσιμο βράδυ, που είναι κάτω από την ίδια στέγη αλλά όχι ενωμένοι,μένουν ξάγρυπνοι... εναλλάξ.
Όλοι παίρνουν την θέση τους και κάνουν την επιλογή τους και το καινούργιο πρόσωπο που εμφανίζεται ο Φιλοίτιος.
Η επόμενη ημέρα θα φανερώσει και τις συνέπειες αυτής της επιλογής.

Έχει σημασία ο στόχος, για να δια-κρίνει κάποιος, ποιόν δρόμο βαδίζει και η καρδιά
... για να μη χάνεται και μπερδεύεται στην ομίχλη του Ποσειδώνα!

LAMDA είπε...

Πολύ ωραίο το σχόλιο σου EΛ ZHN και εντυπωσιακή η ανάλυση σου. Εκτός όμως από την αντιστοιχία της Λερναίας Ύδρας με τον Καρκίνου υπάρχει και η εσωτεριστική θεωρία.

Η αστρολογία, μας οδηγεί σε μία πλατειά κατανόηση των προθέσεων και των σκοπών του Θεού. Είμαστε μέλη ενός ευρύτερου συνόλου. Το συμπαντικό μήνυμα του μύθου των Άθλων είναι λοιπόν, ο τρόπος απαλλαγής μας από τα ελαττώματα του κατώτερου εαυτού μας και ο δρόμος της εξέλιξής μας μέσα από αυτόν.

Πολύ σωστά όπως ανέφερε ο ΕΛ ΖΗΝ η πορεία του Ηρακλή μπορεί να συνδυαστεί με τον ζωδιακό κύκλο ο οποίος αναπαριστά κατά μία έννοια το ταξίδι της Ψυχής. Το πώς δηλαδή η Ψυχή ενσαρκώνεται και από ποια στάδια περνάει για να ξαναγυρίσει στην πηγή της, αλλά και πώς η ύλη εξελίσσεται για να συναντήσει την Ψυχή της. Οπότε ο ζωδιακός κύκλος στην ουσία μας δείχνει τον Δρόμο, την Ατραπό για την εσωτερική μας τελείωση. Η σύνδεση των 12 άθλων με τα 12 σημεία του ζωδιακού κύκλου, είναι τα γυμνάσια της ψυχής μέσω επιτευγμάτων, δυσκολιών και εμποδίων για να πετύχει την τελειοποίηση. Η πορεία μας για το «γνώθι σαυτόν», για την αυτογνωσία.

Για τον Ηρακλή και τη σχέση του με τον ζωδιακό κύκλο, υπάρχει μία αναφορά, πως τον εξέφραζε ο Σταθερός Σταυρός που σχετίζεται με την Σφίγγα και σχηματίζεται από την διασταύρωση των ζωδίων του Ταύρου, Λεώντος, Σκορπιού και Υδροχόου. Είχε την δύναμη του να πράττει (Ταύρος), την τόλμη (Λέων), την ικανότητα να σιωπά (Σκορπιός) και την δυνατότητα της γνώσης (Υδροχόος). Υπό αυτό το πρίσμα οι άθλοι μπαίνουν σε διαφορετική σειρά από αυτήν που μας λέει η μυθολογίακαι ειδικότερα όπως παρακάτω (και εδώ διαφοροποιούμε από τον ΕΛ ΖΗΝ αλλά αυτό είναι το καλό και το επικοιδομητικό στους διαλόγους):
ΑΘΛΟΣ 1ος και αντιστοιχία με τον Κριό -«Τα ανθρωποφάγα άλογα του Διομήδη»
ΑΘΛΟΣ 2ος και αντιστοιχία με τον Ταύρο- «Η σύλληψη του Ταύρου της Κρήτης»
ΑΘΛΟΣ 3ος κι αντιστοιχία με τους Διδύμους - «Τα χρυσά μήλα των Εσπερίδων»
ΑΘΛΟΣ 4ος αντιστοιχία με τον Καρκίνο - «Το χρυσοκέρατο ελάφι της Αρτέμιδος»
ΑΘΛΟΣ 5ος αντιστοιχία με τον Λέοντα - «Το λιοντάρι της Νεμέας»
ΑΘΛΟΣ 6ος αντιστοιχία με την Παρθένο - «Η ζώνη της Ιππολύτης»
ΑΘΛΟΣ 7 και αντιστοιχία με τον Ζυγό - «Ο Ερυμάνθιος Κάπρος».
ΑΘΛΟΣ 8 Ή αντιστοιχία με το Σκορπιό -- «Η Λερναία Ύδρα»
ΑΘΛΟΣ 9 Η αντιστοιχία με τον Τοξότη - «Οι στυμφαλίδες όρνιθες»
ΑΘΛΟΣ 10ος Η αντιστοιχία με τον Αιγόκερο -«Ο Κέρβερος Ο φύλακας του Αδη».
ΑΘΛΟΣ 11ος Η αντιστοιχία με τον Υδροχόο - «Ο καθαρισμός των στάβλων του Αυγεία»
ΑΘΛΟΣ 12ος Η αντιστοιχία με τους Ιχθείς - «Τα κόκκινα βόδια του Γηρυόνη»

Μέσα στο βάλτο των παθών της Λερναιας Ύδρας (Σκορπιός) χρειάζεται ο εξαγνισμός με το Ιερό Πυρ, το ξύπνημα της Κουνταλίνης. Σε αυτό τον άθλο, εισάγει φως στα σκοτάδια της ψυχής και πετυχαίνει τον εξαγνισμό και τον μετασχηματισμό. Λόγω του ότι ο Σκορπιός συμβολίζει τον θάνατο, επέρχεται ο θάνατος δυνατών παθών, κι η ψυχή αναγεννάται.

Βέβαια ο Ηρακλής μετά την ολοκλήρωση των άθλων ξαναειπέπεσε σε αμάρτηματα, γεγονός που μας διδάσκει ότι δεν αρκεί μόνο μία προσπάθεια για την εσωτερική τελείωση αλλά συνεχή προσπάθεια γιατί διαφορετικά είναι εύκολο να παρασειρθούμε από τα πάθη μας.΄

Και λίγα λόγια και από μένα για την Κουνταλίνη που πολύ σοφά σύνδεσε με το Ιερό Πυρ ο DELTA.
Η ενέργεια Κουνταλίνι υπάρχει και στον άνθρωπο. Αυτή η ανθρώπινη Κουνταλίνι είναι που μαζί με την βούληση του ανθρώπου, δηλαδή το πιο μυστικό του όπλο «να - διαρκεί- μέσα- από- το- ξεπέρασμα - των - εμποδίων» του επιτρέπει να ενεργοποιήσει τα τσάκρα του, να αναπτύξει τις αρετές του και να νικήσει καθετί που του στέκεται εμπόδιο μπροστά του. Ο άνθρωπος απορροφά την Κουνταλίνι μέσα από το Βασικό Τσάκρα από το Κέντρο της γης που βρίσκεται μέσα στο «Σιδερένιο μαύρο αυγό» ή κεντρικό Πυρήνα της γης.
Στον Αιγυπτιακό Τύπο, όταν ένας Μύστης βλέπει ότι ένας άνθρωπος θέλει το κακό του, δεν πρέπει να του επιτεθεί, αλλά απλώς του αφαιρεί την υποστήριξή του. Αυτή η τόσο σημαντική δύναμη στήριξης είναι η Κουνταλίνι. Το υγρό ενεργειακό Πυρ της Κουνταλίνι κυκλοφορεί σπειροειδώς γύρω και μέσα από την σπονδυλική στήλη, ανεβαίνοντας από τα τρία νάντις Ιντα,(-) Πιγκάλα (+) και Σουσούμνα.
Ο Ιντα είναι η σελήνη και διευκολύνει την κυριαρχία πάνω στα πάθη, Πιγκάλα είναι ο Ηλιος και διευκολύνει την κυριαρχία του νου. Σουσούμνα ο Σείριος και έχει πνευματική φύση. Στην Ινδία συμβολιζόταν με ένα καλάμι μπαμπού με 7 ρόζους και στην Ελλάδα με το Κηρύκειο του Ερμή. KUN : Πρωταρχικός Ηχος, Πρωταρχική Δύναμη, Πύρινο Φίδι. Αυτή η τεράστια ενέργεια υπάρχει κλειδωμένη στο κεντρικό νευρικό σύστημα Αν απελευθερωθεί από την βάση της σπονδυλικής στήλης μπορεί περνώντας μέσα από τον νωτιαίο μυελό να φτάσει στον εγκέφαλο. Βρίσκεται κοιμισμένη στην βάση της σπονδυλικής στήλη.

delta είπε...

Η θεϊκή αρχή του Αιώνιου η οποία λατρεύτηκε από όλους τους αρχαίους λαούς. Είναι η ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΗ, η ΙΣΙΣ, η ΣΤΕΛΛΑ ΜΑΡΙΣ, η ΤΟΝΑΝΖΙΝ, η ΚΥΒΕΛΗ, η ΑΔΩΝΙΑ, η ΙΝΣΟΜΠΕΡΤΑ κ.λ.π. είναι η εν ύπνω πύρινη σεξουαλική δύναμη

Ευχαριστώ ΕΛ ΖΕΙΝ και ευχαριστώ ΛΑΜΔΑ ...

EL.ZIN είπε...

Θαυμάσια και η δική σου ανάλυση,
Λάμδα και η συμπληρωματική διευκρίνηση, του Δέλτα!

Αυτή την χαρά και την ικανοποίηση
μας δίνει,
ένας διάλογος που οικοδομεί και δημιουργεί νέα κύματα στο νου
και στις σκέψεις
και ίσως... ένα νέο κόσμο!

Καλό απόγευμα σε όλους σας
και σε όλα τα... γράμματα
κεφαλαία και μικρά!

LAMDA είπε...

Και εγώ σας ευχαριστώ όλους που δώσατε την ευκαιρία να ασχοληθώ για ένα τόσο ωραίο θέμα!

platonas είπε...

Το ερώτημα μου βέβαια είναι πως αφυπνίζεται αυτή η δύναμη

LAMDA είπε...

Αν το ερώτημά σου φίλε Πλάτωνα είναι πως αφυπνίζεται η Κουνταλίνη αυτό μπορεί να γίνει μέσα από μία σειρά από διαλογιστικές τεχνικές. Η αφύπνιση της Κουνταλίνης σχετίζεται κυρίως με τα τσάκρα, τα νάτνις αλλά αφού γίνει εξαγνισμός του σώματος και της ψυχής! Γι αυτό και ο Ηρακλής σύμφωνα με την Ζωδιακή Ανάλυση το πραγματοποίηση στον 8ο άθλο και μπαίνοντας πλέον στην τελική φάση της εσωτερικής του τελείωσης. Ποια η γνώμη του ΔΕΛΤΑ;

Σε ευχαριστώ φίλε Πλάτωνα για τον προβληματισμό που εισήγαγες.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...