Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Για τον Κ(άπα)

Στον φίλο που οι δοκιμασίες το τελευταίο διάστημα του περίσσεψαν. Στον φίλο που λίγο ή πολύ άρχισε να αισθάνεται σαν ΑΠΟΚληρος. Στον φίλο που τα προβλήματα δεν καταφέρνουν να τον ΑΠΟΚάμουν αλλά αντί γι’ αυτό τον δυναμώνουν περισσότερο. Στον φίλο που κάποιες στιγμές πιθανόν να ξεχνάει πόσο τον αγαπάει ο Θεός και γι’ αυτό τον δοκιμάζει τελευταία. Στον φίλο, που μόνο ΑΠΟΚληρος δεν είναι αλλά αντίθετα είναι ο ΑΠΟΚαρδιάς φίλος μου, θέλω να δωρίσω την παρακάτω φράση, την οποία πολύ καλά γνωρίζει, για να τον συντροφεύει τις δύσκολες στιγμές :

ΚΙ’ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ !!!

Οι σκέψεις όλων μας είναι κοντά σου

- Ο Απόδημος –

Νομίζω πως θα το προσυπογράψουν και ο Απόλυτος και ο Απόγειος και ο Άπονος και όλοι οι υπόλοιποι οι αβάφτιστοι.

Υ.Γ. Έβαλα φωτογραφεία το ηφαίστειο Κρακατάο για να εκτονωθεί και να σου πέσει η πίεση :-)

11 σχόλια:

WEB-STAR είπε...

Φίλε ΑΠΟΔημε, αλλά και οι λοιποί ΑΠΟτέτιοι, αβάπτιστοι και μη η ζωή είναι ένα ψέμα που το βιώνουμε σαν να είναι αλήθεια, γιατί λοιπόν να ανεβάζουμε πίεση και να έχουμε άνγχος ενώ μπορούμε να έχουμε μια ζωή χωρίς ΣΤΡΕΣΣΣΣΣ όπως είπε και η Δροσούλα.
Να ξέρεις ΑΠΟΚληρε ότι η δεύτερη σου οικογένεια εδώ σε περιμένει και είναι μαζί σου.

Φιλιά ΑΠΟΝος

delta είπε...

Φαντάζεστε τι θόρυβο πρέπει να κάνει αυτό το ηφαίστειο για να το ονομάσουν ΚΡΡΡΑΚΑΤΑΟΟΟΟΟ !!!

vlachos είπε...

Σε μία ψυχή πού ο πόνος είναι η δημιουργία της δύναμης αφιερώνω αυτά τα λόγια:
Μία ευχή για ταχεία ανάρρωση από κάθε αρνητική σκέψη.Σε αγγίζω νοερά στο τρίτο σου μάτι, ξέρεις εκεί πάνω από το μέτωπο και σου στέλνω ενέργεια.Να ξέρεις ότι είμαι ολόψυχα κοντά σου ακόμα και όταν δεν είμαι πραγματικά δίπλα σου .Γιατί η ομορφιά της "αβάσταχτης" ευδεμονίας είναι το αποτέλεσμα της τιμωρίας του να αισθανεσαι απόκληρος . ΑΠΟ-ΟΛΟ-ΚΛΗΡΩΤΙΚΑ...
- Ο ΑΠΟΓΕΙΟΣ -

delta είπε...

“ Δε θα άλλαζα ποτέ το γέλιο της καρδιάς μου με όλα τα πλούτη του κόσμου. Ούτε θα ήμουν ικανοποιημένος με το να μεταλλάξω τα δάκρυα μου, τα δάκρυα της αγωνίας μου, σε γαλήνη. Φλογερή ελπίδα μου είναι ότι όλη μου η ζωή σ’ αυτή τη γή θα αποτελείται από

ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΕΛΙΟ

Δάκρυα που εξαγνίζουν την καρδιά μου και μου αποκαλύπτουν το μυστικό και το μυστήριο της ζωής.
Γέλιο που με φέρνει πιο κοντά στους συνανθρώπους μου.
Δάκρυα που με κάνουν να αισθάνομαι τους πονεμένους.
Γέλιο που συμβολίζει τη χαρά για την ίδια την ύπαρξη μου. ”
ΧΑΛΙΛ ΓΚΙΜΠΡΑΝ

Apprentice-BJ είπε...

Σκεφτόμενος την παροιμία, "ο φίλος στην ανάγκη φαίνεται", βρίσκομαι εδώ γράφοντας ίσως ανούσια πράγματα.
Όμως ο ένας πλάι στον άλλο και κατά κάποιο τρόπο κυκλικά, μπορούμε να απορροφήσουμε τις πληγές όταν δημιουργούνται και να δώσουμε ίσως, κάτι παραπάνω από αυτό που συνήθως λέμε παρηγοριά.
Ψάχνοντας το κάτι παραπάνω, θα είμαι εδώ...

Βέβαια,… μου χάρισαν το ΑΠΟ-Νήρευτος που συντομεύεται σε ΑΠΟ-Ν… το άκουσμα του οποίου, (ΑΠΩΝ) δείχνει το τελείως αντίθετο από αυτό που αισθάνομαι τώρα.

Παρών λοιπόν και ας με φώναξαν ΑΠΟΝ...και για να μη ξεχάσω τις ρίζες μου, ας κρατήσω το επίθετό μου...BJ...:-)

ΑΠΟΝ-BJ

LAMDA είπε...

Αγαπημένε Απόκληρε που μόνο απόκληρος δεν είσαι και το ξέρεις πολύ καλά εσύ και όλοι οι Απο-βαπτισμένοι και αβάπτιστοι, σου θυμίζω και εγώ την παρακάτω φράση του λαού μας που ξέρω ότι την εστερνίζεσαι: "Κάθε εμπόδιο σε καλό". Οι δυσκολίες της ζωής που εσύ περνάς έρχονται γιατί ο Θεός σε δοκιμάζει όπως δοκίμασε και πολλούς γνωστούς και αγνώστους. Να σου θυμίσω τον Αγαμέμνωνα με την Θυσία της Ιφιγένειας, τον Αβραάμ με την Θυσία του Ισαάκ, τον Αχιλλέα με την θυσία του Πάτροκλου και πόσους άλλους αφού όλα μέσα στο σενάριο που λέγετε Πεπρωμένο είναι, που το πλέκει η Κλωθώ (εμείς με τις πράξεις μας αλλά κατόπιν των δοκιμασιών που πρέπει να περάσουμε και αντέξουμε). Είσε πολλά βήματα μπροστά μας, ο Πρωτοπόρος μας και εγώ δίπλα σου έστω και νοερά φωνάζω μαζί με όλους τους άλλους, τον Απόδημο, Απογειο, Απόνο, Απονήρευτο και τους λοιπούς αβάπτιστους ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΝ!!!! Παρών σε αυτή τη ΡΗΜΑΔΑ ΤΗΝ ΑΛΥΣΟ που μας κρατάει δεμένους και αγαπημένους.

ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΠΟΚΡΕΙΑ

ΑΠΟΛΥΤΟΣ!

LAMDA είπε...

ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΟΥΥΥΜΜΜΜ!!!!! ΚΑΙ Γ..Μ... ΤΑ ΚΡΑΑΑΚΑΑΑΑΤΑΑΑΑΩΩΩΩΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ ΑΠΟΔΗΜΕ!!!

delta είπε...

Σε ποιόν αναφέρεσαι φίλε Λάμδα, στο ηφαίστειο ή στον ΚΑΠΑ ; ¨:-)))

LAMDA είπε...

Συγνώμη DELTA που δεν το διευκρίνησα. Στο ηφαίστειο συμμετέχοντας στο αστείο σου που ανέφερες πιο πάνω!:-)

delta είπε...

Τελικά ΜΠΟΥΜ έκανε ο ΚΑΠΑ !!!
Δε δαγκώναμε την γλώσσα μας ...

(Διάλυσε ένα AVENSIS αλλά ο ίδιος δεν έπαθε τίποτα. Είναι γνωστό εξ άλλου ότι ο Θεός τον λατρεύει)

LAMDA είπε...

Φίλε Κάππα, σου χαρίζω στο ευρύ πεδίο του στοχασμού και της δράσης τις παρακάτω φράσεις που διάβασα πρόσφατα σε ένα βιβλίο "... Ποτέ δεν θα μάθετε κάτι που δεν το γνωρίζατε, αυτός είναι ο νόμος του Θεού. Η ουσία του νόμου ήταν, είναι και θα είναι πάντα η ίδια, γιατί ποτέ δεν αλάζει ο Θεός. Η δική σας περιορισμένη διάνοια είναι που αλλάζει τον Θεό και τους νόμους, και μην ξεχάσετε παντοτινά μας αδέλφια, πως κάθε τέτοια αλλαγή είναι σαν τα καρφιά που εμπεριέχουν το δηλητήριο του πόνου, το άγιο αυτό δηλητήριο που θα πονά και θα σας σώνει".

Καλή ξεκούραση!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...