Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Μεταμόρφωση



Πέρασα μια ολόκληρη ζωή αναζητώντας ασφάλεια και εφήμερη ικανοποίηση έξω απ’ τον εαυτό μου, σε ανθρώπους και υλικά αγαθά, ταλαντευόμενος μεταξύ φόβου κι ελπίδας, τις ρίζες της εξάρτησης. Ζούσα όπως όλοι οι άνθρωποι που εξαρτώνται, τη φριχτή ζωή ενός σκλάβου χωρίς την παραμικρή επιθυμία να ξεφύγει από την φυλακή του. Προσκολλημένος αθεράπευτα στις χαμηλότερες περιοχές της ύπαρξης, γητευμένος από τον κόσμο των μορφών. Ίσως τώρα που όλα έξω από μένα δείχνουν να καταρρέουν, ίσως τώρα που η ελπίδα σβήνει, να καταφέρω να ξεπεράσω το φόβο μου και να αδράξω την τελευταία ευκαιρία να ξεκολλήσω από το αιτιατό και να αναζητήσω αληθινά το αίτιο. Να αποστασιοποιηθώ από τις μορφές και να ανακαλύψω το Άμορφο που μορφοποιεί και συντονίζει όλες τις μορφές. Αυτό που έχασα μεθυσμένος και πλανημένος από την ομορφιά και το παιχνίδισμα της προσωρινότητας του κόσμου των μορφών.


Ίσως τώρα να συνειδητοποιήσω ότι αυτό που είμαι είναι αυτό που ξέχασα. Ότι αυτό που είμαι δεν είναι αυτό που συνήθως νομίζω ότι είμαι. Ίσως να πιστέψω ότι το να θυμηθώ αυτό που είμαι δεν είναι πολυτέλεια. Ίσως να πεισθώ απόλυτα ότι το να θυμηθώ αυτό που είμαι θα κάνει τις μέρες μου πάνω στην γη ευλογημένες και θα με «σώσει» από αυτό τον εαυτό που νομίζω ότι είμαι και με ταλαιπωρεί.


Τελικά αυτό που είσαι είναι το ζητούμενο και όχι αυτό που κάνεις… Και το προσεγγίζεις όταν καταφέρνεις να αφήσεις χώρο ανάμεσα σε αυτά που κάνεις, ανάμεσα στις καθημερινές σου δραστηριότητες. Αυτό που είσαι είναι το κλειδί για να είσαι καλά με όλα αυτά που κάνεις. Αν απλά κάνεις χωρίς να έχεις πρόσβαση στον αληθινό σου εαυτό τότε έχεις χάσει τον δρόμο. Και η ανθρωπότητα δυστυχώς έχει χάσει τον δρόμο. Γι αυτό και ζει όλα αυτά τα δράματα, την κρίση, την φτώχια, την δυστυχία. Η ανθρωπότητα ζει χωρίς να έχει πρόσβαση στην αληθινή ουσία των πάντων. Την φύση μας που «κρύπτεσθαι φιλεί» κατά τον Ηράκλειτο. Την ουσία η οποία είναι όμοια στο κάθε τι και είναι πάντα η ίδια κατά τον Πυθαγόρα. Αυτή η ουσία είναι η λύση, η ειρήνευση, η σοφία, η δικαιοσύνη, η ευτυχία, η αγάπη, η συμπόνια. Είναι το κλειδί για τη μεταμόρφωση της ζωής μας.




Συνοδοιπόροι είμαστε με τον ίδιο προορισμό...

2 σχόλια:

ANAZHTHΣH είπε...

τώρα που σου γράφω ο σύντροφός μου μιλάει στο τηλέφωνο με νεαρό επιχειρηματία του νησιού για την αφύπνιση...
κάτι γίνεται φίλε μου...
δεν το οσμίζεσαι και συ γύρω σου;

Υ.Σ.με συγκίνησε ιδιαίτερα η ανάρτησή σου με τον ¨τυφλό¨που έβλεπε πολύ καλά...

Κωσταs είπε...

Φιλε μου, ειμαι πολυ χαρουμενοs
που υπαρχειs.Μα παρα πολυ.
kwstas1969loki@yahoo.gr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...