Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Όταν ζήσεις πέρα για πέρα τον άνθρωπο, θα ζήσεις Εμένα μέσα σου




Η παλμική δόνηση που κυρίεψε  το στέρνο της είχε τη νότα του ιερού μεγαλείου. Και τότε, οι πύλες του χρόνου άνοιξαν  και το μέλλον μίλησε για άλλη μια φορά  στην περιδεή Θ. Της μίλησε  με προφητική φωνή, προοιωνίζοντας τον μελλοντικό  προορισμό της και το μελλοντικό έργο της.

Είπε: 

Βλέπεις τον Ωμέγα να κατέρχεται λαμποκοπώντας  από λαμπρότητα. Πλήρης από τρομακτική μεγαλοπρέπεια και υπέρτατο κύρος, με το άγγιγμα του  Άπειρου επάνω Του. 


Είναι το τέλος της μεγάλης οδοιπορίας που οδηγεί  σ’ Αυτόν. Είναι ο Ήλιος των Ήλιων, η  Στέψη των Στέψεων, το Χρίσμα των Χρισμάτων, μια πνοή  απονομής χάριτος, δύναμης, λαμπρότητας, κύρους. Είναι  ο μεγαλειώδης Κύριος στην απόλυτη δόξα Του. Κυβερνήτης των τεράστιων  Κόσμων. Ο ένας και μόνος Κύριος και Κυβερνήτης. Σου φανερώνεται σ’ όλη  Του την δόξα. Ξεπροβάλλει  από το ήρεμο , ατάραχο ,  σιγηλό έδαφος του πιο μύχιου και σταθερού είναι σου. Σε διαπερνά με την λάμψη Του. Ξεπροβάλλει από μέσα σου, ακτινοβολεί από μέσα σου. Σε διαπερνά με την λάμψη. Κυβερνά και διέπει από  μέσα σου. 


Λέει είμαι ο Ωμέγα. Είσαι το σκεύος μου. Σε χρίζω δοχείο μου, μέσα από σένα θα εκφρασθώ στους κόσμους μου. Είμαι ο Συμπαντικός Χριστός, ο Κτίσης του Κόσμου, ο εν παντί  οικών. Σκεύος μου είσαι, για αυτό σε  γέννησα και δικό μου έργο θα κάνεις.. ..Όταν ζήσεις πέρα για πέρα τον άνθρωπο , θα ζήσεις Εμένα μέσα σου , θα εκφράσεις την δική μου ζωή, τα δικά μου  πιστεύω. Θα σπείρεις τους δικούς μου σπόρους…..



ΣΟΦΙΑ ΑΝΤΖΑΚΑ βιβλ.-7- ΙΕΡΟΣ ΓΑΜΟΣ  





Το ταξίδι
.

Με τα φτερά σου θα ανεβώ ταξίδι για να πάω
κι όσα δεν έζησα εδώ
εκεί απλόχερα στο σύμπαν να σκορπάω
τα χρώματα, τα αρώματα, αισθήσεις του μυαλού
αγάπες του κορμιού, να ξεχαστούνε.
.
Μόνο ένα φως για φυλαχτό…
.
Τα όμορφα τα λόγια,
τις ψεύτικες φωνές,
τις ψεύτικες αγάπες και χαρές
πίσω θα αφήσω.
.
Σε όλα, όσα ΣΕ έψαχνα…
τα ψεύτικα που νόμιζα αληθινά κι αθάνατα
μέσα στο χωροχρόνο κονιορτός θα γίνουν
να σκορπίσω!!! 
.
Μόνο ένα φως μέσ' στην καρδιά
για φυλαχτό…
Για ΣΕΝΑ που έψαχνα να βρω…


 



Ελίτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...