Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Έχω μόνο μια μέρα



Κάθε πρωινό, όταν ανοίγω τα μάτια μου, λέω στον εαυτό μου:

Εγώ – όχι τα γεγονότα – έχω τη δύναμη να κάνω ευτυχισμένο ή δυστυχισμένο τον εαυτό μου σήμερα. Μπορώ να επιλέξω τι ακριβώς θέλω να είμαι. Το χθες είναι νεκρό, το αύριο δεν ήλθε ακόμη. Έχω μόνο μια μέρα, σήμερα, και σήμερα επιλέγω να είμαι ευτυχισμένος.

Groucho Marx


Ανακάλυψε την ευλογία και την ομορφιά που υπάρχει όταν απλώς αισθάνεσαι ζωντανός, άσχετα με οτιδήποτε συμβαίνει γύρω σου. Πάρε μια βαθιά ανάσα και βίωσε την ευλογία να βλέπεις το γαλάζιο του ουρανού, να μυρίζεις τη φρεσκάδα του αέρα, να αισθάνεσαι τον άνεμο στο πρόσωπό σου…


Κάθε ηλιοβασίλεμα μας αφαιρεί μια μέρα από τη ζωή μας. 

Κάθε χάραμα όμως μας προσφέρει ακόμη μια μέρα για να ΖΗΣΟΥΜΕ.

Η ζωή και ο χρόνος είναι οι δυο μεγάλοι δάσκαλοι αυτού του κόσμου.


Η ζωή μας διδάσκει να κάνουμε σωστή χρήση του χρόνου στην ατέρμονη προσπάθεια μας να ανακαλύψουμε την Ζωοδόχο Πηγή μέσα μας, ενώ ο χρόνος μας διδάσκει την ανεκτίμητη αξία της Ζωής.



 Συνοδοιπόροι είμαστε με τον ίδιο προορισμό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...