Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Νέο Όραμα

Χρειάζομαι καινούργιο όραμα. Καινούργια πεδία δράσης, καινούργιες διαστάσεις. Και εκείνες οι διαστάσεις είναι αναπόφευκτο να εναντιωθούν σε κάθε τι παλιό, μουχλιασμένο και σάπιο. Έτσι όταν κάτι πονάει, να θυμάμαι ότι δεν είναι η αλήθεια εκείνη που με πονάει. Αυτό που με πονάει είναι το ίδιο μου το ψέμα, πάνω στο οποίο έχω προσκολληθεί. Όποτε χρειάζεται να επιλέξω ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα, να είμαι θαρραλέος και να επιλέγω την αλήθεια, επειδή αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος για να ζήσω, ο μοναδικός τρόπος για να γνωρίσω, ο μοναδικός τρόπος για να υπάρξω.

Εγώ είμαι ο στόχος κι εγώ είμαι η πηγή, επειδή μετά από όλο το ταξίδι, θα έρθω στον εαυτό μου – με καινούργια μάτια, με καινούργιο όραμα, με καινούργια συνειδητότητα. Θα αρχίσω το ταξίδι μέσα στο σκοτάδι και θα φτάσω στο σπίτι την αυγή, όταν ανατέλλει ο ήλιος και τα πουλιά έχουν αρχίσει να κελαηδούν, καλωσορίζοντας με.

2 σχόλια:

Apprentice-BJ είπε...

Λοιπόν επειδή για αλήθεια μιλάμε θα την πω ως έχει...

Τα χέρια πάνω στο πληκτρολόγιο πατάνε τα πλήκτρα του γράφοντας….
Στο περιθώριο… το ραδιόφωνο εκπέμπει και μια φωνή ακούγεται (μάλλον από διαφήμηση)...
«που πας ρε καραμήτρο!» το λέω πεζά...όπως το άκουσα ή μάλλον όπως το δέχτηκα…σαν ένα «χαστούκι»…
άρχισα να πατάω delete...delete...
Το χέρι σταμάτησε…
Μα αφού πρέπει να το πω! (σκέφτηκα)
Το χέρι συνέχισε…delete…delete…
Έσβησε τελικά όλο και μέσα του αισθάνθηκα τη σιγή και πιθανώς, τη συγκέντρωση σε μία μόνο σκέψη… αυτήν της σιωπής.

Δεν ξέρω γιατί τώρα δεν σβήνω αυτό γράφω. Ίσως γιατί έτσι αισθάνομαι πως γίνομαι πιο θαρραλέος. Νομίζω πως κάτι είναι και αυτό για αρχή!

Α_BJ

delta είπε...

Η συγκέντρωση σε μια σκέψη που περιγράφεις είναι ακριβώς μια διαλογιστική κατάσταση. Από την άλλη αν το σκεφτείς πολεμιστές είμαστα και χρειαζόμαστε πολύ θάρρος για να αναγνωρίσουμε και να αποδεχτούμε τα ελαττώματα μας ώστε να μπορέσουμε να τα ξεπεράσουμε. Αυτοπαρατήρηση, αυτοκριτική και απολογισμό κάθε βράδυ.
Όπως λέει ο Καζαντζάκης :
"Η προσευχή μου δεν είναι κλαψούρισμα ζητιάνου μήτε ερωτικιά εξομολόγηση. Μήτε ταπεινός απολογισμός εμποράκου : σου 'δωκα, δώσε μου.
Η προσευχή μου είναι αναφορά στρατιώτη σε στρατηγό. Αυτό έκαμα σήμερα, να πως πολέμησα να σώσω στον ειδικό μου τομέα ολάκερη τη μάχη, αυτά τα εμπόδια βρήκα, έτσι στοχάζουμαι αύριο να πολεμήσω"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...